fredag, april 20, 2012

Lurar du mig?

Har precis varit ute på en 6 km lång löprunda med dogsen. Sally var inte mitt dragplåster i dag :(
Jag fick vara hennes…Vi får hjälpas åt, ibland är det min tur ibland hennes. Fast jag måste börja tänka på att de är faktiskt sju år. Inte för de visa något pensionärstecken men sju är sju…..
För ett tag sedan köpte jag ett par lurar åt min ipod/iphone. Men det visar sig att hur än bra ljudet är i dem så är de inte idealiska för aktiva sporter. Så nu letar jag efter en sportlur som sitter gjuten i örat, även med lite svett i…Ja, man svettas även i öronen tydligen…….Det verkar finnas en djungel där ute och de allra bästa är hur dyra som helst. Kan de vara värda kanske, men då måste jag veta att de är riktigt riktigt bra…
Nä, vet Ni vad, en dusch, lite packning sen är det jobb som gäller. Såg nu i jobbeluren att vi saknar en befattning på min tur i dag, undrar hur det löser sig? Hello Stockholm!

Inga kommentarer: