tisdag, april 10, 2012

Ses snart Anna!

Då börjar vi om på ny kula då…Det är måndag tisdag, dvs ny vecka, nya matregler och ny sprudlande karaktär! Jag vet inte riktigt var jag skall hitta den men det känns ändå positivt. Jag har tränat i morse, jag har matlåda och sitter med en ordentlig frukost nu.
I eftermiddag skall jag skjutsa Anna hem till Stockholm. Jag sprang på henne på Burlöv Center i söndag efter jag slutat jobba. Hon var där och shoppade med sin Åsa och Jörgen. Jag var där och shoppade med min uniform . Vi kom fram till att vi skulle åka tåg tillsammans denna tisdag, vad kul det skall bli att få se henne igen. Ska kolla om jag har plats åt henne hos mig så jag kan titta mig mätt under resans gång…
I går var vi i min syrras nya hus, hon har köpt ett litet kyffe ute på landet som hon ska ha som ett andra boende/sommarstugesak. Det var jättegulligt och jag ser redan hur fint det kan bli med en ny ovanvåning. Däremot låg det strax intill en sjuttioväg och jag vet inte hur trafikerad den vägen är. Men på plussidan finns också en fin lite bäck som rinner utanför trädgården precis. Är man lite trädgårsintresserad så kan man ju bjuda in den lite snyggt med växter och så….Det får bli vår mammas projekt..Huset i sig är gulligt och fint renoverat. Hoppas hon kommer att trivas!
Nu måste jag packa och duscha om jag ska hinna till jobb i dag!

Inga kommentarer: