fredag, september 21, 2012

Nu är det fredagsmys...

Ännu en fredag! Den började med att jag försov mig i morse. Jag vaknade när klockan ringde men jag hade gott om tid på mig innan jag skulle ta tåget till Malmö. Så jag stängde av och tänkte ligga en stund och dra mig. Det brukar funka. Inte denna morgonen. 5.23 vaknade jag, nästan en hel timme senare. fem över halv skulle jag träffa Emma i receptionen. Det gjorde jag! Märligt vad det kan gå undan när man får brått.
När jag kom hem blev det en runda med hunden, hade klätt mig alldeles för varmt upptäckte jag. Solen tittade fram mitt i allt. Hemma igen åt jag min lunch och tog en microvila på 5 minuter.
Ludde hade simskola idag så jag bredde två smörgåsar innan jag gav mig i väg för att hämta mina kottar. Mackorna fick de i bilen på vägen till simmat. Ludde tog sitt första märke i dag; Baddaren. När det var avklarat så åkte vi och handlade. Tacoprylar, fredagsmys och lördagsgodis. Jörgen är på något event med jobb så det blir bara jag , barnen och djuren i kväll. Vi skall nog kunna få till känslan….

Inga kommentarer: