fredag, oktober 26, 2012

ShoPPing!

I går hade jag hela dagen i Stockholm. Eller ja till halvtre i alla fall. Det hinner bli många påsar i handen på de timmarna. Det blev jeans, tröjor till några jag känner (!?), en snabbträff med brorsan som behövde sitt pass levererat från Skåne…lite mer grejer så som ljusslingor, tomtar och annat man kan behöva. Jag toppar detta i dag med att lyssna på julmusik. Det passar bra eftersom det snöade på vägen ner i går och  i luften i dag är det riktigt skitkallt.
Jag funderar redan på vad alla skulle vilja ha i julklapp i år, det skulle vara så skönt att få det färdigt i god tid denna gång. Undrar vad Melvin skulle tycka om en Ipad mini. Det kan bli fel för i familjen finns redan en stor vanlig som lillebror använder mycket. Alla hans vänner har egna/familjens normala så om han skulle få en sådan tycker ha kanske att den känns fattig…Jag skulle vilja ge honom en för han har en massa skolappar som han gillar att hålla på med och får han en egen så finns det ingen konkurrens längre..Just nu får vi ställa äggklockan så båda får spela lika mycket…
I morgon ser jag fram emot att få komma hem till Gittan och fira min lillebror Daniel som fyllt år i veckan. Skönt att bli bjuden på middag!
Nu har jag lite kramp i magen så jag får nog vila en stund innan jag tar tag i tvätt och fredagsmysfix!


Inga kommentarer: