söndag, november 25, 2012

Bara vara….

Denna helgen tar jag igen förlorad tid med familj och vänner. Inget städ, inga tråkiga göromål alls. Fredagen blev kort, Jörgen somnade tio över åtta totalt utmattad i soffan. Jag såg en konstig men ganska  bra film på TV. http://www.imdb.com/title/tt1067583/ Däremot hade jag inte ro i kroppen att se den färdigt, jag kände att sömnen vore att prioritera denna afton. Men jag vill se den klart och det kommer jag med all säkerhet att göra.
I går hade jag Petra med familj här och vi åt en klassisk rätt i form av helstekt fläslfilé, köbe bea och friterade pommes. Det var skitgott! ! Petra tog med sig muffins och chokladbollar så jag behövde inte alls göra mycket för att vi skulle få en trevlig lördagkväll…
Idag kör jag lite tvätt, har joggat en sväng och senare kanske jag kör till toys för att handla lite julklappar. Melvin ska ändå på det hållet på födelsedagskalas idag...
Ledig i morgon med, tack och lov….

Inga kommentarer: