lördag, november 10, 2012

….kras…..

Så var det min tur att tappa iphonen och spräcka hela glaset. Det märkliga är att jag just köpt ett jättebra fodral med lock och baksida. Tycker bara det är så klumpigt att använda hela tiden. Men det positiva är att det det tycker jag inte längre. Tappade telefonen i morse och nu vill jag köra ut till stan och byta det med en gång. Det bästa tipset jag fått är att byta glaset dyrt!
I förrgår när jag kom upp till Stockholm så hände det som inte får hända. Jag skulle checka in på Comfort med mitt turnummer men tjejen kunde inte hitta mig i systemet. Jag försökte en stund men sen fick jag ringa Opsl i Göteborg. Han kunde inte se något heller och enligt hans system borde det vara bokat. Jag fick i stället bo på ett jättelikt Scandic supernära centralen. Där låg jag och njöt  hela kvällen. Rummet var så stort och det fanns badkar i badrummet! Inte för att jag var badsugen men det gör inget. Men sen vaknade jag varenda timme hela natten! Hörde något dovt brummande ljud nästan hela tiden. Kan ha varit det nya citytunnelbygget, men mitt i natten??  Vi var hembjudna på kusin Morris kalas  i går där vi hade hur trevligt som helst men när han gick på skoldisco åkte vi hem för Melvin fick tråkslag då…Och jag var supertrött efter scandicnatten…När vi kom hem gick jag kvällsrunda med Tim  och när jag kom hem tio i åtta gick Melvin och lade sig!? Då tog jag på mig pyjamasen och smet upp till honom och lade mig i hans säng. Där låg vi och pratade en stund, jag sa att jag trodde vi skulle ha lite fredagsmys i soffan och han sa att var så himla trött. Jag lämnade honom efter en stund och fixade lite i köket. Då kommer han nedsmygandes och säger att han visst kan tänka sig mys med mamma! Jag fixade te åt oss sen kollade vi på X factor till han inte orkade längre…min myskille…

Inga kommentarer: