onsdag, januari 23, 2013

75%

Nu är det klart! Från och med den 1:e februari skall jag gå ner 25% i arbetstid. Det är lite mer än jag från början tänkt mig men nu tar jag denna chansen  och är hemma lite mer.
I går hade jag en egen ledig dag som bara for iväg så plötsligt. Men jag var så seg efter måndagens dunderpass och jag hade inte kommit i säng förrän 00.30. Och vaknade strax efter 6. Inga sovmorgnar här inte!
I dag har jag Ludde hemma och vi har inte planerat något alls. Han vill gå till backen, det vet jag. Men han vill ha med sig brorsan så vi tar väl en tur efter 13.
I morse när Ludde kommit in till oss för att ligga och dra sig med mig så kände jag hur han låg och gjorde något med armen över mig…jag låg med ryggen emot honom. Efter en stund frågade jag vad han sysslade med; mamma jag vill ju krama dig..gose, gose, fick ju såklart vända mig och krama tillbaka...

Inga kommentarer: