torsdag, maj 30, 2013

Long Time No See

Herregud vilket vackert väder det blev idag då! Jag njöt inte jättemycket av det eftersom jag valde att städa i stället. Men nu i kväll sitter jag med en kopp te och njuter av det…. Någon timmes sol fick jag allt ändå. Ludde och jag cyklade hem till en utav hans kompisar och hade en liten lekdejt efter dagis idag. I deras trädgård var det hett må jag säga..Som jag längtat. Hoppas, hoppas att det blir likadant nästa helg när vi ska ha kalas för lille Ludde som blir fem. Lördag släkten på besök och lördag poolparty med kompisarna. Annars händer det inte mycket i familjelivet. Mors dag var en fantastisk dag med fina presenter och härligt restaurangbesök. Som jag njöt av min dag! Härliga killar jag har…
Ludde har så äntligen släppt sina stödhjul och är ute och cyklar mest hela tiden. Med oss. Eftersom han inte kan starta ännu..


Idag har jag beställt hans present som blir en stoooor båtbana från aquaplay. Den hoppas jag han ska kunna leka många timmar med. Det är lite svårt att köpa presenter till honom eftersom han inte alls är intresserad av vanliga killgrejer som actiongubbar, bilar och spindelmän…han vill mest sitta och måla i sina målarböcker eller tillverka halsband och armband. Tänk att man fått två så olika killar..? Märkligt.

Inga kommentarer: