söndag, oktober 27, 2013

En timme extra känns helt OK..

Halvsju satte jag igång spisen här hemma idag. Allt för att ha egen matlåda med mig på jobb idag. Idag ska jag åka min andra vändtur på raken till Stockholm. Att ha en är ok. Två på raken är lite löjligt och i morgon åker jag på nummer tre; totalt oacceptabelt. Jag betalar tillbaka på en längre ledighet jag haft här nu. Detta är inte ens min jobbehelg, den kommer nästa helg. Så när denna perioden jag har framför mig nu är över så kommer jag vara som en trasa ett par dar. Och nästa vcka är det höstlov och Melvin kommer inte alls ha all den ledigheten som jag vill. Det blir mycket fritids. Jag ska försöka fixa så någon kan ta dem när jag börjar sent på jobb. Eller i alla fall Melvin som går i skolan nu och behöver sina lov så väl…Nä, annars har det inte alls hänt mycket den senaste månaden; jobb,mat sova, städa…
Jag beställde varsin mini I till ungarna häromdagen, hoppas det blir en häftig julklapp för dem…Ser fram emot att se dem öppna dem…måste nästan filma..Fast jag kanske måste jobba, det vet man aldrig..

Inga kommentarer: