måndag, december 30, 2013

Snorig runda

Igår morse beslöt jag mig för att jag skulle gå ut och lufta förkylningen. Nästan 12 km gick vi, jag och min fina Tim. Försökte småjogga en liten stund men där sa kroppen till. Idag hade jag reserv på jobb. Till sist var jag så trött så jag somnade till på en liten soffa där allt folk kommer och går. Och nu ringde min syster och sa att vi måste gå ut och gå. Och det är väl faktiskt så...att vi måste det. Och man ångrar aldrig sin runda..
Jörgen tog barnen på sin favoritsysselsättning idag ; badkul på Högevallsbadet. Det hade varit lajbans sa de men att den roligaste attraktionen var stäng. Den långa roliga rutchkanan. Men de hade badat, stojat och fikat ändå...
Idag fick vi köttbullar och pasta till middag. Jag orkade verkligen inte laga riktig mat. Men det funkade.
Imorgon hoppas jag kunna ta mig en riktig härlig sovmorgon. Sen åker vi till Emporia och jagar 
barnskor. Vissa bromsar lekcyklarna på dagis med sina nya skor.....hål rakt in till tårna..

Inga kommentarer: