torsdag, januari 16, 2014

långledigt.

Asså jag vet inte men jag tror att jag håller på att bli förkyld igen. Fast jag ignorerar det så mycket jag kan så blir det nog ingen grej. Måste bli duktigare på att komma ihåg att dricka mitt ingefärselixir.
Denna vecka är det inte mycket jobb. Planerarn har lagt ut supermycket lediga dagar just nu, såg idag att det ligger en hel del nästa vecka också. Man blir lite lat av så mycket ledighet. Skjuter upp "att göra" mest hela tiden. Igår fick jag äntligen använt en gammal DEAL. Thai massage. Har aldrig testat, men det var rätt skönt faktiskt. Hon tog hela kroppen men koncentrerade sig på rygg och axlar. Och jäklar vilka starka nypor hon hade, idag har jag ganska ont och är lite sugen på att gå ner och sätta på bastun. Det är väl det man har extra mycket lediga dagar till? Vardagslyx i form av bastu och massage. Idag fastar jag så bastu passar. Är så himla frusen dessa dagar. Jo, så får det bli, bastu och inpackning. Och ett avsnitt Orange Is The New Black. Snart klar med serien.

Inga kommentarer: