tisdag, februari 25, 2014

Han är här nu..

Sitter uppkrupen i soffan efter en tur hem från Stockholm. Ledig i morgon. Skönt. Fast jag har massor att göra, måste handla lite matvaror, åka till ortopeden med Luddes fötter, sen är det veterinären med alla djuren. Pust, tur man har lediga dagar mitt i veckan.
Idag vaknade jag i Stockholm. Efter frukosten promenerade jag och min kollega Patrik till Nespresso och köpte oss lite kapslar. Vädret var inte alls särskilt vårigt utan ganska kallt och riktigt grått och tråkigt. Fast vi hittade ändå inspiration någonstans och jag fick handlat både tekoppar och ny ansiktskräm. Vi avslutade till sist på Vetekatten innan vi drog hem till hotellet och vilade oss en stund innan det var dags för jobb.
Nu har så Lynns bebis sett dagens ljus. Vi har inte talats vid ännu men jag har fått en bild på honom och han ser ut exakt som en bebis. Liten och söt alltså. Nu ser jag fram emot att få lukta lite på honom, vi får väl se när det kan tänkas bli..
Nä nu får det bli lite rena tänder, klockan ringer 6.30 även på lediga dagar......

Inga kommentarer: