torsdag, februari 20, 2014

Torsdagsledig.

Hamnade i säng hyfsat tidigt igår, vilket resulterade i att sju i morse stoppade jag in första tvättomgången. Lakanens tur att bli rena, mmm, längtar redan till ikväll...
Igår hämtade jag kusin Malte, kusinbarnen, svägerskan och svågern ska iväg på skidsemester men fick ingen hundvakt. Deras vanliga hundvakt använer ju jag och farfar kan inte tänka sig två hundar på en och samma gång. Imorgon kommer min Tim tillbaka och då ska vi hitta på nåt trevligt, jag tänker mig stranden eller nåt...malte började sitt besök här igår med att glufsa ur sunes skål, vi hoppas att han hörde vad jag sa för jag vägrar sätta upp sunes skål, jo om jag åker hemifrån utan hunden gör jag nog det ändå..
Lynn låter hälsa att bebisen inte alls verkar vara på G, 7 dagar sen idag. Frustrerande för henne, men faktiskt är jag själv lite spänd också...
Sveriges mästerkock igår då....Smörgåsen fick åka hem, jag hade ju satt en peng på henne....fast tänker jag till så lagade de andra lite bättre rätter....
Nu blir det snart en tur m Malte, andra koppen kaffe snart nere sen ska han få ta ut mig på en härlig runda. Han joggar ju en mil varje morgon så jag antar att jag kommer flyga som en vante efter honom...

Inga kommentarer: