onsdag, september 10, 2014

Blä och ful grimas!!

Usch vad jag känner mig uttråkad och oinspirerad i mitt liv. Jag vill ingenting som jag inte måste. Jag tränar inget, förutom pws med hundarna, mest för att de måste.  Jag vill inte träffa folk som inte betyder något för mig. På Luddes klassrumsdörr sitter en lapp om att jag ska välja en lämplig tid för samtal. Igår sa jag till dem att de inte behöver vänta på Luddes namn där...Hon såg helt perplex ut,vad hon nu heter. Jag sa att jag inte ville komma men att jag hoppades att informationen angående sonen ändå kommer fram. T ex om han är en dålig kompis, blir mobbad eller inte hänger med i något...jag kommer bli den svåraste föräldern de någonsin handskats med...stackarna...
Idag ringde min närmste chef mig och undrade om vi kunde ha ett medarbetarsamtal, jag svarade ja i bara farten men när jag la på så kom jag ju på att jag inte vill ha något medarbetarsamtal. Det är imorgon klockan elva. Då slutar jag ju och vill åka hem till mitt hus och mina hundar. Men du kan ju vara med och påverka hur din arbetsplats och situation blir säger kollegan. Jag tänker att det får någon annan göra. Just nu vill jag bara jobba, få lön och träffa mina barn. Allt annat får andra kämpa för..dessutom betalar jag snällt min dyra fackavgift fortfarande...
Sen har jag meddelat att min födelsedag i år är inställd så ingen får för sig att fira extra mycket. Meddelat Jörgen alltså. Vi ska ju resa bort så småningom och jag ser det som en riktigt bra present. Detta har ingenting att göra med att jag nollar utan det beror bara på att våra vänner just i år valt att flytta ifrån oss. Jag fyller år 2 dagar efter kusin Madicken så vi kan väl fira lite där då. Jag jobbar dessutom på min födelsedag...skönt...allt som vanligt....
Nä, godnatt Götet önskar surfrun. Återkommer när humöret är bättre..

Inga kommentarer: