måndag, september 08, 2014

Himmel och pannkaka!

I lördags skulle Petra ha lite 40 års baluns. Vad jag redan visste var ju att hon och Björn skulle vigas också. Björn blev tvungen att avslöja detta när jag på inbjudan svarade att jag kommer när jag kommer på grund av att jag skulle jobba. Så Björn skrev: vigselförättaren kommer klockan 14. Så jag ordnade så jag kunde få komma hem tidigare. Jag lockade håret, tog en snabbdusch kastade på mig en klänning, bytade klänning och sedan stack vi iväg! Det var så fint väder och Petra var så fin. 
Det gick undan och brudparet chockade alla! Sedan bidde det fest. Jag åkte hem tidigt för jag hade jättetidig jobbmorgon igår. Och mina vovvar var hungriga. Familjen lämnade jag, fick hämta Jörgen lite senare men barnen fick stanna kvar och sova över...
Igår steg jag upp väldigt tidigt för att jobba ett riktigt rejält pass som senare slutade i stockholm..
Efter min middag och dusch somnade jag med en gång. 19.30 var klockan då. Sen vaknade jag mitt i natten och fick ta nässpray och leta upp en halstablett...Idag känner jag mig väldigt trött och hängig, jag antar att förkylning kommer med full kraft imorgon..

Idag åt vi superfluffig ugnspannkaka till middag...jättegod är den!


Inga kommentarer: