måndag, oktober 20, 2014

Måndag v43

Jesus vad jäkla trött jag är. Jag har jobbat järnet de senaste dagarna, till och med knäckt extra på vår längsta tur för att tjäna lite extra kosing som kan vara bra att ha efter resan.  Well imorgon är jag äntligen ledig och tänkte packa våra väskor och se till att huset ser ok ut för vår avfärd på onsdag morgon. Idag kunde jag hämta Ludde tidigt på skolan, faktiskt tidigare än jag egentligen slutade jobba, detta på grund av härliga kolleger som ställer upp för en när man är slut i rutan. Det kändes bra att hämta tidigt idag då hela familjen tydligen sovit som krattor här hemma i natt och Luddes anledning till detta förstod jag snabbt. Han är ju knökaförkyld! Så när vi kom hem och ätit mellis med storebror som kom hem en stund efter oss så spelade han först lite xbox sedan önskade han se en film i sin egen säng. Han fick min padda med stor skärm och här har han själv bäddat ner sig och kollar Mr Peabody eller vad den nu hette. Antar att han får vara hemma med mig imorgon och krya på sig inför resan.
Åh, nu börjar jag verkligen längta efter att få komma bort och få uppleva en fantastisk resa med min familj...hoppas allt går bra med flygningen nu bara, den brukar förstöra mig rätt så bra...


1 kommentar:

Malin sa...

Härligt med semester :) Lycka till med flyget och hoppas sonen piggnar till innan.